Hírek a vasút világából minden mennyiségben

Itt minden hírt megtalálsz, legyen szó a vonatokról, a városi közlekedésről vagy virtuális vasútról! Minden, ami sínen közlekedik! Ha van egy jó, érdekes cikked, küldd el a sherlock20@gmail.com címre!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Linkblog

2010.03.25. 18:22 Sherlock20

BKV: Önnek jár... - Hát, inkább nem jár...

A mai napon betelt a pohár a 3-as villamossal. írtam a BKV figyelőnek, kívácsi vagyok, publlikálásra kerül e a dolog. Íme a levél, amit írtam a blognak:

„Tisztelt BKV figyelő blog!

Gondolom sokaknak nem kell bemutatnom a 3-as villamost: vacak TW6000-esek; "érdekes", koszos emberek; késések, kimaradások; műszaki hibák. De amit a BKV ezen a héten produkált, az már túl tesz mindenen.
Egy héten belül az első eset: jövök ki a Kőbányai Zeneiskolából, irány a Szent László téri villamosmegálló. Nem voltak sokan, talán kicsit többen a szokottnál, még nem fogtam gyanút. Majd 15 perc múlva már bosszankodva vártam a villamost, ami végre 15-20 perc várakozás után megjött. (3-as) A villamos tele, látom, hogy mögötte jön valami a "messzeségben", de nem akartam kockáztatni, inkább felszálltam. Ez a 20 perc késés - gondoltam - még elmegy, előfordul máshol is, hogy kiesik egy villamos. De amikor leszálltam, és láttam, hogy egy 3-as jött a villamos mögött, akkor pipa lettem. Miért nem képes a vezető bemondani, hogy mögöttünk 2-3 percnyire jön egy szinte teljesen üres 3-as? Ennyit nehezére esik bemondani? Vagy a forgalomirányító nem képes szólni a vezetőnek, hogy mögötte egy üres 3-as jön, amire az utasok átszállhatnának, hogy ne nyomorogjanak? Sokszor előfordult már ilyen, egyszer sem tapasztaltam, hogy szólt volna a vezető, mögöttünk egy üres villamos jön.
Csütörtök: megyek a villamosmegállóba, és rögtön gyanút fogtam, amikor láttam, hogy a megálló szó szerint tele van. Ha jól hallottam beszélgetésekből, 30 perce nem jött semmi. Na mondom, de jó. Öt perc után jött egy csatolt műszaki hibás villamosduó. Majd egy szóló hármas hasított át a megállón. Majd jöttek sorra a villamosok. Először egy 62A, ha jól emlékszem. Nem értem, hogy ilyen esetekben mért nem tudják az útvonalát legalább az Ecseri útig meghosszabbítani? Önnek jár... Azaz inkább nem...
Majd jött egy 62-es, 28-as viszonylag sok emberrel. Majd a végre az áhított 3-as. Nem túlzok, hogy egymás hegyén-hátán az emberek... Mögötte persze egy szintén műszaki hibás, (piros szöveg volt kiírva, aztán kitudja, ezzel is mindig szórakoznak a vezetők...) üres (amikor leszálltam, láttam) villamos.
Ilyen esetekben mért nem lehet egy nyamvadt buszt küldeni, vagy legalább az utasokat tájékoztatni, hogy mi van?
Azon már meg sem lepődöm, hogy a legtöbb vezető a vonalon becsapja a futó utas előtt az ajtó, direkt várva egy kicsit, hogy felébressze a reményt a "hülye" utas előtt, és tényleg az orra előtt csukja be az ajtót. Tisztelet a kevés kivételnek...
Nem baj, a sok hülye úgyis fizet, (én is), hogy a pénze majd egy Nokiás dobozban landoljon...”

Na, mi a véleményetek?

Szólj hozzá!

Címkék: budapest bkv jár panasz 3 as villamos önnek


A bejegyzés trackback címe:

https://hirekavasutvilagabol.blog.hu/api/trackback/id/tr191868414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása