Hírek a vasút világából minden mennyiségben

Itt minden hírt megtalálsz, legyen szó a vonatokról, a városi közlekedésről vagy virtuális vasútról! Minden, ami sínen közlekedik! Ha van egy jó, érdekes cikked, küldd el a sherlock20@gmail.com címre!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

2009.08.06. 11:03 Sherlock20

Hogy is volt az Északiban?

Lassan már egy hete (most fél) hogy vége lett a három napos II. Nemzetközi Vasútmodellfesztivánnak. Diákoknak 1000 forint beugró, ez így soknak tűnhet, de nem hiszem, hogy ezen bárkinek most hatalmas haszna lett volna.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Már a parkban is járművek fogadtak, két régi szép Ikarus busz és egy régi tűzoltóautó. Ha kicsit beljebb sétáltam a távolban mintha egy Volánbusz tünne fel, a közelben pedig egy szép - ma már természetesen nem közlekedő - Ikarus troli gyönyörködtette a szemeket. 

Amikor bementem a csarnokba, rögtön a vitrinek fogadtak, és már ott gyönyörködhettem a járművek apró másásban. Mondanom se kell, csurgott a nyálam néhány láttán...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Persze amikor beértem a nagyvasúti járművekhez, rögtön látam, hogy nem csak én vagyok az egyetlen érdeklődő. Kicsik és nagyok, fiatalok és öregebbek egyaránt gyönyörködtek a 324-es mozdonyban, meg persze a többi kiállított járműben.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 De persze a terepasztalok között nyüzsögtek az emberek. Néha alig lehetett elférni. Sok terepsztal valóban csodás volt, szemet gyönyörködtettő. Örültem volna, ha egyik-másikat csak úgy hazavihettem volna...

Hátul - a 001-es Nohab előtt - kaptott helyett a virtuális vonatozás. Hát nem kellett kapkodni az érdeklődők után... Én nem is álltam be játszeni, mert soha se kerültem volna sorra. Többek között ki lehetett próbálni a WoS vol. 2-őt, az MSTS-t, a RailWorks-öt, a RailSimulatort, a Trainz magyar kiadását és a BVE-t.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Összeségében szerintem ez még jobb is volt a tavalyinál. Jól éreztem magam, fényképeztem egy kicsit (több-kevesebb sikerrel...), és csöpögött a nyálam, megvettem az Indóházat (ami sajnos 16 oldallal rövidebb...). Igaz, idén a nosztaégibuszozást kihagytam, de tavaly az is nagyon jó volt. Mindneki integetett! :)

Remélem lesz jövőre is, találnak egy megfelelő helyett az Északi helyett, amit sajnos jövőre bezárnak...

A képek a kiállításról megtekinthetőek itt.

Szólj hozzá!

Címkék: beszámoló képek kiállítás északi


A bejegyzés trackback címe:

https://hirekavasutvilagabol.blog.hu/api/trackback/id/tr541292248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása