Hírek a vasút világából minden mennyiségben

Itt minden hírt megtalálsz, legyen szó a vonatokról, a városi közlekedésről vagy virtuális vasútról! Minden, ami sínen közlekedik! Ha van egy jó, érdekes cikked, küldd el a sherlock20@gmail.com címre!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

2009.10.26. 18:29 Sherlock20

Vonatozás 480 forintért - II. rész (Dabas)

Nos, az előző váci célpontú vonatozás után a mai nap célpontja Dabas volt, a 142-es vonal állomása. A cél az volt, hogy Csörgőzhessünk, ez részben összejött.

Nem sokan várakoztak Kőbánya alsón.

-„A B vágányon vonat halad át, kérjük a vágány mellett vigyázzanak!”- mondta a hangos (kétszer is), úgyhogy fényképező elő.

Majd a mi vonatunk is megjött - percre pontosan Monorról.

Nem volt kihalt a Nyugati...


A mi vonatunk is innen fog indulni.
 
Kicsit megijedtünk, mikor mellettünk a takarítók azt kérdezgették egymástól, hogy mikor jön a Desiro. Hú, basszus, ha Desiro lesz a Csörgő helyett... De a Desiro a 16. vágányra állt be - Lajosmizséről jött.Aztán odajött mellé a szippantós kocsi. Na, mintha csak a 24-es villamosra szálltam volna föl...

A mi vonatunk 11:42-kor indult volna. De 11:35-kor állt be csak maga a szerelvény. A tároló vágányokon már láttuk is. Egy Usgyi. Úgyse Usgyiztam sokat...

Aki esetleg még nem ismerné belülről. Egész tiszta volt. Persze, hogy a Colám fele kiömlött a padlóra, amikor kinyitottam. De zsepivel úgy-ahogy feltörölgettem.

Így néz ki a Mázsa tér felülről. Lassan egy dzsungelpark is lehetne itt. Hány éve is "építik"?


Tudom, hogy nem lett jó a kép, de csak hogy érzékeltessem, milyen "tájakon" haladtunk át. A tyúkok kapirgálnak. Ha nem látszódna...

Több, mint egy óra vonatozás után megérkeztünk Dabasra. Egész kis takaros állomás. Bár a WC zárva volt...

 

A kép jobb oldalán látszódó "néninek" be nem állt a szája. Szóba került a vasút, a mosogép, de még Dávid Ibolya is. Nem ültünk sogáig padon, inkább hallótávolságon kívül lődörögtünk az állomáson.

Itt ültünk - amíg nem lett elegünk...

Pár percet álldogálltunk a peronon, és pár perc késéssel jött is a vonatunk. Csörgős inga volt!

Kár, hogy a nő feneke is benne van...

 

Amint felszálltam a kocsiba, megcsapott az a jellegzetes Bhv szag. A WC kapásból le volt zárva. Úgyse kellett...

Ezt a két "ülést" nem tudtam hova tenni...

 Ezt a képet az ajtó ablakán keresztül csináltam az Üllői útról. Majd amikor elfordultam, nem is vettem észre, az ajtó kinyílt magától. (Nem csukták jól be.) Ha Bálint nem szól, egy kanyarban akár ki is zúghattam volna...

Majd megérkeztünk Kőbánya - Kispestre. Érdekes alakok mászkálnak arra...

Összeségében jól éreztem magam. Megvolt a feeling a Bhv-n, kellemesen utaztunk és késések sem voltak. (Mármint ilyen 10-30 percesek. Kit érdekel 5 perc?)
 
 

A következő alkalommal (ha Bálintnak sem megy el a kedve - remélem nem) a cél Vácrátót lesz, hogy a Hernyózás is meglegyen. Természetesen 480 forintért*...

 

A jegyünk:

 

*Diákjegy BEB bérlettel

Szólj hozzá!

Címkék: vasút élménybeszámoló vonatozás dabas 480 forint


A bejegyzés trackback címe:

https://hirekavasutvilagabol.blog.hu/api/trackback/id/tr21476930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása